Меню
Ваша корзина

Меблі для офісу

Показано від 1 до 12 з 39 (всього сторінок: 4)
Меблі для офісу

        Якщо театр починається з вішалки, то офіс - з меблів. Офісні меблі повністю відображає престиж компанії, формує у відвідувачів ступінь довіри. Інтернет-магазину «Твій матрас» ​​представляє величезний вибір наборів меблів від відомих виробників. Це кращі вітчизняні та зарубіжні компанії, що пропонують класичні та найсучасніші варіанти.


    Види і елементи офісних меблів

    Всі предмети офісних меблів можна поділити на такі три категорії в залежності від призначення:


  • для відвідувачів;
  • для співробітників;
  • для керівників.

    Кожна з категорій відрізняється зовнішнім виглядом і використовуваними матеріалами. Наприклад, крісла для відвідувачів задіюються рідко. Для клієнтів найчастіше встановлені стільці. Але є і винятки: деякі компанії з метою турботи про відвідувачів пропонують дуже зручні м'які крісла. Навантаження на подібні стільці і столи протягом дня колосальна, тому в предметах меблів для відвідувачів використовуються металеві каркаси і зносостійкий пластик.


    Для співробітників також важливий вибір крісел, стільців, комп'ютерних столів, шаф, адже від якості предметів безпосередньо залежить продуктивність праці. Наприклад, використовуються стільці або крісла з підлокітниками, що дозволяють спині і плечам менше втомлюватися протягом дня. Також столи, стільці, тумби і шафи повинні бути максимально практичними. У сидіннях застосовуються якісні тканини, а столи з МДФ мають високу міцність.


    У кабінеті керівника встановлюється стильна дорогі меблі. Все в цьому приміщенні повинно нагадувати про високий статус начальника. Використовуються шкіряні крісла, корпусні меблі з дорогих порід деревини. Керівник офісної компанії повинен перебувати в найкомфортніших умовах, щоб забезпечувати управління підлеглими.


    Як вибрати офісні меблі?

    Вибір починають здійснювати, враховуючи особливості офісного приміщення, кількість співробітників, перспективи розширення колективу. Для планування розстановки краще запросити фахівців. Вони розкажуть, як оптимальним способом розмістити предмети в приміщенні. Особливо це важливо, якщо компанія базується в великому офісі, а не будівлі з безліччю невеликих кабінетів. Правильна розстановка заощадить простір і дозволить не переплачувати за орендоване приміщення.


    Продуктивна робота компанії гарантується тільки в тому випадку, якщо у кожного співробітника достатню кількість місця. Мінімальною площею на одного вважається 3 кв. м. Крім столу і крісла, будуть потрібні тумба для зберігання предметів, шафа для одягу на декількох співробітників.


    Робоче місце для кожного співробітника також вибирається залежно від особливостей діяльності компанії. Наприклад, якщо використовуються ноутбук і мінімальна кількість паперів, досить невеликого столика. Якщо має бути великий документообіг, розміри столу повинні дозволяти встановлювати на ньому всю необхідну оргтехніку, папки з документами. Мінімальний набір для персоналу - комп'ютерний стіл, тумба і шафа на кількох людей.


    Альтернативою стільців для відвідувачів офісу може стати лава з м'якою оббивкою. Біля неї додатково рекомендується встановити невеликий журнальний стіл з рекламною продукцією. Це сприяє налагодженню взаємовідносин клієнта з компанією.


    Меблі для офісу безпосередньо впливає на ставлення з відвідувачами, тому не варто економити на покупці. Вартість предметів залежить від використовуваних матеріалів і виробника. Природно, стіл з натурального дерева буде коштувати набагато дорожче варіанту із пластику або МДФ. Вартість формується і в залежності від призначення: крісло директора обійдеться дорожче, ніж крісла простих співробітників.


    Де купити меблі для офісу?

    Купити офісні меблі недорого жителі Києва та інших міст України завжди можуть в нашому інтернет-магазині. За допомогою численних фото на сайті буде просто здійснити вибір в каталозі з безлічі пропозицій. З моменту замовлення до отримання товарів проходить зовсім небагато часу: доставка по Україні здійснюється протягом декількох робочих днів.